8.11.2011

HV Polo Syksy - talvi 2011

HV polo on julkisut syksy-talvi mallistonsa. Mallisto oli aika vaihteleva. Mallistossa oli paljon eri värejä sekä malleja.
Koska mallisto oli niin vaihteleva niin oli tuotteita joista pidin ja tuotteita mistä en pitänyt

Kuvia tuotteista joista pidin :)


Mun suosikki :)





Enemmän löydätte HV polon sivuilta

8.10.2011

Ratsastus 9.8.2011

Sain eilen kokeilla Carryä joka on mun siskon hevonen. Idea oli että menisin puomeja ja kavalettejä Carryn kanssa kun Micaela ei hyppää sen kanssa.
Menin ekaks ihan vaan ravi ja laukka ympyröitä. Sen jälkeen menin vähän puomeja ravissa ja laukassa. Viimeksi menin pientä kavalettia ravissa.
Carry oli tosi kiva vaikka meillä oli vähän ongelmia alussa laukassa kun se on niin paljon herkempi kun Shandy. Puomit ja kavaletin Carry meni tosi hienosti ja kavaletille Carry innostui aika paljon ja siksi tulin sen vaan ravissa.
Kuvia:









8.08.2011

Video ypäjältä

Tässä on video 80cm radasta

Linkki. En saanut videon toimimaan niin että saisin sen laitettua tänne mutta sen näkee jos painaa linkkiä.

8.07.2011

Ypäjän kisaviikot

Tultiin eilen kotiin ypäjältä kolmen päivän jälkeen kisaviikoilla. Lähdettiin jo keskiviikko iltana koska mulla oli startti aikaisin aamulla torstaina.
Torstaina starttasin 80cm ja 95cm.
80cm meni tosi hyvin, Shandy oli reipas ja hyppäs koko radan tois hienosti. Saatiin puhdas rata.
95cm ei mennyt niin hyvin. Shandy oli tosi kiva verkassa mutta kielsi ulos radalla.
Perjantaina hypättiin 90cm mutta meidät hylättiin myös siinä luokassa koska Shandy kielsi 2 kertaa.
Meillä ei ollut niin onnistunut kisamatka mutta olen tyytväinen ekaan rataan :)
Ajateltiin että otetaan tauko hyppämisestä ja mennään enemmään vaan koulua :)

8.01.2011

Dissaus


Tällä kerralla dissaus menee Uvex kypärille. Niillä on varmaan hyvä ilmastointi ja on varmaan ihan mukavat mutta kypärien ulkonäkö on mun mielstä ihan kamala enkä ikinä ostais tällästä kypärää.

7.28.2011

Lisää kuvia Seahorse weekistä



Kuvat ovat (c) Susanna Niemi


Vastaan samalla kysymykseen tästä postauksesta

Anonyymi kirjoitti...
Wau! mistä tämmöisiä saa?? hintakin olisi kiva tietää Vastaus: En ole nähnyt että näitä vois ostaa suomesta mutta niitä voi tilata Schockemöhlen verkkokaupasta Ne ovat nyt alennuksessa ja maksavat 15.90 (normaali hinta 39.90)

7.27.2011

Uudet numerolaput

Ostettiin Micaelan kanssa uudet numerolaput pari päivää sitten. Keksittiin että ne ois varmaan kivan näköset jos niihin laitta blingblingiä eli Micaela teki sen ja tässä lopputulos: