7.28.2011

Lisää kuvia Seahorse weekistä



Kuvat ovat (c) Susanna Niemi


Vastaan samalla kysymykseen tästä postauksesta

Anonyymi kirjoitti...
Wau! mistä tämmöisiä saa?? hintakin olisi kiva tietää Vastaus: En ole nähnyt että näitä vois ostaa suomesta mutta niitä voi tilata Schockemöhlen verkkokaupasta Ne ovat nyt alennuksessa ja maksavat 15.90 (normaali hinta 39.90)

7.27.2011

Uudet numerolaput

Ostettiin Micaelan kanssa uudet numerolaput pari päivää sitten. Keksittiin että ne ois varmaan kivan näköset jos niihin laitta blingblingiä eli Micaela teki sen ja tässä lopputulos:

7.26.2011

Charles Owen Wellington Professional

Olen jo vähän aikaa kattonut tätä kypärää ja halunnut kokeilla ja ehkä jopa ostaa sen. Mielestäni ulkonäkö on tosi kiva ja pidän eritysesti merkistä joka on edessä. Haluaisin kypärän ihan mustana vaikka se on ihan kivan näkönen harmaalla raidalla myös.
Jos kypärä on yhtä mukava kun Charles Owen Wellington kypärä ostan varmaan tälläisen joskus tuulevasuudessa :)

Charles Owen Wellington Professional

7.24.2011

SeaHorse week 23.7.2011

Oltiin eilen SeaHorse weekissä. Kisasin ainoastaan 80cm niin että viikosta ei tulisi ihan liian rankkan kun oltiin ponimeetingis alku viikosta.
Shandy oli verkassa kiva, meni eteenpäin ja hyppäsi kaikki verkka hypyt ihan kivasti.
Radalla Shandy oli myös ihan kiva vaikka olisi voinnut mennä vähän reippaammin eteenpäin radan alussa. Shandy oli ekaks kieltämässä toiseelle esteelle mutta sain Shandyn kuiteskin hyppäämään sen. Toisen esteen jälkeen sain Shandyn vähän paremmin eteenpäin ja loppu rata meni hyvin. Saatiin yksi pudotus uusinnasta kun Shandyn laukka oli vähän liian "matala".

Video ja kuvia :)

 


(c) Nenja Lindgren



 Kuvia löytyy myös JX:ältä

7.23.2011

Shandyn myymisestä

Anonyymi kirjoitti...
olet myymässä siis shandyn? miksi?
ponivuosiahan sulla olisi vielä jäljellä jos olen oikein ymmärtänyt? 
 
Mulla on vielä yksi ponivuosi jäljellä eli voisin kisata Shandyllä vielä ensi vuonna. 
Myydään Shandy koska se on parempi niin meille molemmille koska en voi kisata isompia luokkia Shandyn kanssa kun ehkä max. 1m ja omasta mielestä en enään pysty kehittymään Shandyn kanssa niin paljon kun haluaisin eli on parasta myydä se seuraavalle joka voi kehittyä, kilpailla ja treenata Shandy kanssa.
Koska pidän itse kilpailemisesta haluan aina että mulla on joku tavoite ja siksi on parempi että saan uuden hevosen ja tavoiteen kuin että pidän Shandyn ja ratsastan ilman tavoitetta enkä tiedä miksi harjoittelen.
Shandy laitetaan myytiin kisaviikkojen jälkeen eli elokuun alussa :( 

7.22.2011

Ponimeeting

Yleistä

Ponimeeting on valmennusleiri poni ratsastjille. Tänä vuonna juniormeeting oli samaan aikaan eli meitä oli aika monta leirillä. Leirillä saa valita jos haluaa mennä esteitä, kenttää tai koulua. Olin Shandyn kanssa estepuolella.
Ratsastettiin maanantaina ja keskiviikkona kaks kertaa, tiistaina kerran ja torstaina meillä oli kisat.
Mulla oli Kati Hurme-Leikkonen valmentajana ja mun mielestä hän piti ihan kivoja tunteja.

Maastoesteet
Mentiin tiistaina maastoesteitä. Aloitettiin ihan pienillä esteillä kentällä. Hyppättiin siellä myös yks vähän isompi este. Mentiin sen jälkeen bankettia ennen kun mentiin metsään hyppäämään. Ei hypätty metsässä niin paljon, vain pari tukkia. Sen jälkeen mentiin vedelle. Siellä ei ollut mitään esteitä mutta laukattiin pari kertaa sen läpi. Mentiin myös toiselle vedelle jossa oli esteitä jota saatiin hypätä veden jälkeen ja hypättiin kerran yhtä tukkia vedestä ylös.
Shandy meni tosi kivasti kaikki esteet eikä kattonut mitään :)

Kisat
Torstaina meillä oli kisat derby kentällä. Menin 90cm. Veryttely kenttää oli ihan mutanen kun oli satanut yöllä ja aamulla. Shandy oli tosi kiva verkassa ja hyppäs kaikki verkka hypyt hyvin :)
Radalla Shandy hyppäs tosi kivasti kaikki esteet perusradalla ja meni kiltisti banketin, kuivahaudan ja yhtä toista erikoisestettä.. Tultiin uusintaan ja hypättin eka uusintaeste ja oltiin menossa seuravalle esteelle kun Shandy oli sitä mieltä et se kieltää mutta yritin kuiteskin saada sen hyppämään. Shandy kielsi esteelle ja yritti heti käntää pois mutta pohja oli liian liukas niin Shandyn jalat meni alta ja me kaaduttiin. Shandy nousi heti ylös eikä onneksi sattunut mitään Shandylle tai mulle mutta se oli aika pelottavaa.
Olen kuiteskin ihan tyytväinen rataan kun Shandy meni perusradan niin hienosti :)

7.21.2011

Kotona taas!!


 Tultiin tänään kotiin Shandyn kanssa Ypäjältä :)
Ypäjällä oli tosi kivaa, tunnit olivat kivoja, saatiin mennä maastoesteitä, kaikki erikoisesteet derby-kentällä ja tehdä kaikkee muuta kivaa!
Kerron enemmän ponimeetingistä jos haluatte (kommentoikaa jos haluatte että kerron jostain erikoista leiristä) mutta suosittelen ponimeetingiä kaikille jotka haluavat hyvälle treeni leirille ja kokeilla uusia asioita :)