6.23.2011

Hevos kamojen suunittelua

Eli kun me ollaaan suunitellu että mulle ostettais junnu hevonen syksyllä niin aloitin ajatella vähän kamoja sille :)
Ajattelin että antaisin mun siskon tehdä blingbling otsapannan sille pinkeillä timanteillä ja pinkit jalustimet.
Mun mielstä se sopis ainakin tumman ruskealle tai mustalle hevoselle.
Otsapannasta ja jalustimistä sais hienon out-fitin jos niiden kanssa käyttäis mustan tai harmaan satulahuovan ja samanväriset suojat.

Timantit





Haluasin vähän samanlaiset mut pinkit :)

6.19.2011

Hissaus

Tämän kerran hissaus menee Eskadron suojille











Hissaus menee näille suojille koska ne kestävät hyvin ja sopivat kaikenlaisiin tilasuksiin.

6.15.2011

Uudet ratsastushousut

Käytiin tänään Hööksissä ostamassa ratsastushousut mulle koska mulla oli vain yksi pari kun mun toiset oli menny rikki ja mun mielestä on aina hyvä olla kaks parii jos toiset menee rikki tai jotain vastaavaa.
Olin ekaks miettinyt beigejä housuja mutta ostettiin sittenkin tummanharmaat CRW:n Sure Seat housut.
Ostettiin samalla kaviokoukut Karinolle ja Shandylle niiden molemmat on hävinny.


CRW Sure Seat

6.14.2011

Historia- Kevät/kesä 2010

Eka osa löytyy täältä


Kevät meni hyvin, treenattiin paljon ja oltiin parissa seura kisoissa.  Alku kesän tavoite oli Hevoshullu powercup finaali. Sekä seura että alue karsinnat meni hyvin, molemmat esteosuudet 0-0 rata ja kouluosuudet saatiin seura tasolla 62 % ja alue tasolla 59%.
Käytiin alku kesästä mm. Pony Eventissä ja Messilässä este kisoissa. Shandy oli kiva kisoissa ja Messilässä saatiin kaks nolla rataa ja yks sijoutus :)
Kesällä lähettiin maalle viettämään kesä lomaa. Siellä menin enemmän koulua kun esteitä.
Heinäkuun alussa lähdetiin HHPC finaaliin joka järjestettiin Lahdessa. Koulu osuus meni hyvin, saatiin 60,6% ja sijoututtiin. Esteosuus meni ihan okei, tuli yks kielto sarjalle sekä yks aikavirhe.
Pari viikkoa sen jälkeen Shandy alko ontua ja eikä se mennyt ohi niin lähettiin klinikalle. Siellä ne sanoi että Shandyllä on lihasvamma toisessa etupolvessa ja että pitää kävellä syksyyn asti.
HHPC este aluekarsinta

Pony Event 2010



Ratsastusta maalla

6.13.2011

Hello KItty Collection

Equiline on tehnyt Hello Kitty malliston.
Mun mielestä se on ihan kiva idea joka sopii hyvin poneille. Malliston värit ovat liila ja musta. Equiline on tehnyt malliston hyvin mun mielestä koska se ei ole mennyt liian lapselliseksi niin että vähän isoimmat ponit voivat myös käyttää näitiä varusteita.

Pari kuvaa:


Piké paita
Broderaus

Kisatakki (rusetin voi ottaa pois)

Kisapaita


Satulahuopa & korvahuppu

Varuste postaus: Shandyn ratsastus varusteet

Tämä varuste postaus kertoo Shandyn ratsastus varusteista jota käytän joka kerta kun ratsatan eli satulasta, suitsista jne.
Mulla on kaks satulaa, koulusatula ja estesatula. Me käytetään koulusatulaa molemmilla poneilla niin meen joskus myös estesatulalla koulua. Molemmat satulat ovat Black Country satuloita. Satulat istuvat Shandylle hyvin mutta ovat vähän liian pienet mulle kun olen kasvanut niin paljon siitä kun ostettiin ne.
Estesatulalle mulla on panssari ja tavallinen vyö. Koulusatulalle mulla on kankainen vyö.

Koulusatula, Black Country Vinici

Estesatula, Black Country













Shandyn suitset ovat Dyon merkkiset. Mun mielestä suitset ovat tosi tyylikkäät eikä liian "tylsät" koska niillä on hienot yksityiskohdat otsapannassa ja turparemmissä.
Shandyn suitset ja molemmat satulat ovat ruskeat.

Suitset, Dyon





Suitsien yksityiskohdat
















Käytän myös Shandyllä etusuojija kun ratsastan. Suojat ovat eskadronin harmaat suojat. Kun meen esteitä käytän myös takasuojija. Takasuojat ovat mustat mutta en muista merkkina nimeä.

Etusuojat, Eskadron