5.30.2011

Historia: Tästä se alkoi

Mun ja Shanyn historia alkoi kun äiti kertoi että hän ja Micaela oli miettinyt että vaihdetais hevosia Micaelan kanssa. En ollut niin iloinen siitä päätöksestä koska mun mielestä Shandy oli silloin vain tylsä poni ilman luonetta eikä se ollut mun mielestä edes niin söpö. Äiti oli kuiteskin päättänyt että näin tehdään niin mun piti vaan olla tyytyväinen siihen.
Sain Shandyn 2009 syksyllä ja huomasin kuukauden jälkeen että olin ollut väärässä Shandyn suhteen koska se oli tosi söpö ja sillä oli tosi kiva luonne.
Syksy meni hyvin, treenattiin paljon ja kisattiin pari kertaa. Meillä oli vähän ongelmia mun valmentajan kanssa koska mielestäni tunnit meni huonommin ja huonommin ja en tiennyt miten mun piti korjata asian. viikko ennen joulua vaihdoin valmentajaa.
Kaikki meni taas valmmennuksissa ja kisoissa ja musta tuntui että kaikki oli taas hyvin.
Ekat kisat syksy 2009

Talvi 2010


Kevät 2010

Jatkuu kohta....

Video

Siskoni löys eilen videon Pony eventistä. 0:05 on kohta mis näkee mut,Shandyn, Micaelan ja Kirsti joka oli mukana kuskina :)
 

Videon tekijä: Kulkutauti89

5.29.2011

Junnu hupparit

Päätettiin talvella KyIF:in junnujen kanssa että tilataan junnu hupparit ja verkkarit.
Sai ite valita minkä värisen hupparin tilas ja sai valita jos halus mustat,tummansiniset tai harmaat verkkarit. Otin vaaleanpunaisen hupparin ja mustat housut. Huppareissa on junnujen logo ja verkkareissa lukee KyIF.
Verkkarit ja hupparit tuli pari päivää sitten ja on mun mielestä tois kivat.





5.26.2011

Hissaus

Postauksessa missä sai antaa ideoita minkälaisia postauksia voisin tehdä joku oli toivonut Hissi ja Dissi postauksia. Mielestäni se on tosi kiva ajatus niin ajattelin aloittaa hissaamalla yhtä tuotetta.

Tänään hissaan Jin Stirrup jalustimet jotka ovet mun mielestä tosi kivat kun ne ovat värikkäät ja monet pitävät näistä jalustimeista moneista eri syistä. Jalustimet sopivat mun mielestä enemmän esteratsastukseen kun kouluratsastukseen. Niitä voi käyttää kisoissa ja treeneissä ja ne ovat In ainakin tän kauden vielä. Olen itse ajatellut ostaa tälläiset liilat tai siniset jalustimet.

 

5.25.2011

Rasittuneet polvet :(

Fanny Littorin kävi eilen hieromassa tallilla. Shandy sai myös hierontaa. Fannyn mielestä Shandyllä oli rasittuneet etupolvet niin meiän pitää ottaa vähän rennommin nyt vähän aikaa ettei mitään vakavampaa tapahtuisi.
Fanny sanoi että polvet voivat parantua ihan kunnolla jos niitä hoitaa oikein ja jos ottaa vähän rennommin ratsastuksessa.
Polvet pitää hoitaa arnikalla ennen ratsastusta ja ratsastuksen jälkeen. Yöksi pitää laitta savea polviin.
Tilattiin myös eläinlääkäri aika niin että ne voi tutki polvet kunnolla ja tehdä jotain jos tarvii.
Kesä suunitelmiin tuli myös vähän muutoksia polvien takia. Lähdetään Shandyn ja Karinon kanssa maalle niin että hevoset voivat olla laitumella noin kuukauden. Toivotaan että Shandyn polvet ovat sitten kunnossa niin että voidaan kisata loppu kesän.
Arnika


Savi

  
Shandyn polvet savessa

Kiitos kaikille jotka antoivat hyviä postaus ideoita! Kirjoitan kohta jotain varustepostauksia ja historia postauksia :)

5.24.2011

Ideoita??

Mull on vähän ideat loppu mistä kirjoittaisin niin jos on jotain ehdotuksia tai toivomuksia niin laittakaa kommentia.
Kommentoikaa myös mielellään minkälaisista postausista pidätte et haluatteko enemmän treenipostauksia, out-fit juttuja tai jotain muuta :)
Saa myös laittaa kysymyksiä mulle Shandystä, blogista tai ihan mistä tahansa :)

5.22.2011

Uusia varusteita

Käytiin pari päivää sitten Hippo Sportissa ostamassa ruokaa hevosille ja pari muuta asioita. Sain vihdoin uuden turvaliivin jonka tilattiin jo aika kauan sitten sain myös uudet hanskat kun mun  vanhat oli aika kuluneet.

Turvaliivi on Racesafin musta pala turvaliivi. Mun vanha turvaliivi oli ihan samanlainen mutta se jäi liian lyhyeksi. Halusin samanlaisen koska se on mun mielestä tosi hyvä vaikka se on aika jäykkä nyt kun se on ihan uusi.


Hanskat on Roecklin mustat ihan perus hanskat. Pidän itse tosi paljon Roecklin hanskoista.