Olen muuttanut blogin asetuksia niin että anonyymit voi myös kommentoida. Saa mielellään laittaa kysymyksiä, palautetta tai toviomuksia :)
4.30.2011
Ekat kisat Shandyn kanssa
Ihan ekat kisat(tai ainakin estekisat) Shandyn kanssa oli Riihimäellä. Kisat järjestettiin Riihimäen raviradalla noin vuosi sitten. Starttasin luokat 60cm ja 70cm. Shandy oli tosi pirteä ja meni aika kovaa. Tultiin molemmat radat läpi ilman virheitä. 60cm oli clear round niin saatiin ruusuke ekassa luokassa ja tultiin toisessa luokassa toiseksi. Olin tosi tyytyväinen sen jälkeen. :)
4.27.2011
Veredus
Veredus tekee enimmäkseen suojija. Niillä on suojija kaikille, nuorille hevosille ja kilpailu ratsasajille. Veredus on myös tehnyt saappaita ja Super Sheen tuotteen. Mulla on Veredus olympic suojat jota käytän kisoissa. Mielestäni ne ovat tosi kivan näköset ja suojaa hyvin. Tiedän monta jotka pitävät näistä suojista tosi paljon :)
![]() |
| Veredus Olympic |
![]() |
| Veredus Piaffe |
![]() |
| Chapsit |
![]() |
| Saappaat |
![]() | |
| Super Sheen |
![]() |
| Kengät |
![]() |
| Veredus bootsit |
4.26.2011
Punaista Shandylle?
Oltiin pari päivää sitten Hööksissä. Näin siellä punaisen satulahuovan ja korvahupun ja ajattelin et ne varmaan sopis Shandylle.yhdistelmä voi kuiteskin tulla vähän liian punaiseksi jos on korvahuppu ja satulahuopa niin en ole varma et haluasinki ostaa ne...
Mitä mieltä olette sopisko Shandy punaiseen?
Mitä mieltä olette sopisko Shandy punaiseen?
![]() |
| Satulahuopa |
![]() |
| Korvahuppu |
4.24.2011
Koulukisat 24.4.2011
Tänään siis oli koulukisat tallilla(monet tietää sen varmaan jo edellisestä postauksesta) Menin B-merkin kouluohjelmaa.
Verkka: Olin ekaks ulkona verryttelemässä. Tein paljon pohkeenväistöjä, voltteja ja ympyröitä. Shandy oli ihan kiva mutta kesti aika kauan ennen kun se rentoutui ja alkoi kuunella hyvin mun apuja. Sen jälkeen Shandy oli kiva ratsastaa. Menin maneesiin n.20-30min ennen mun starttia niin että saisin Shandyn myös menemään hyvin siellä. Shandy oli tosi kiva ainakin viimeiset 15min.
Rata: Kun mentiin ekaks radalle(ennen kun tuomari vihelsi) Shandy jännitty vähän ja katto vähän tuomaria ja muutenkin toista päätyä. Shandy rentoutui kuiteskin aika nopeasti ja meni koko radan nätisti. Olen itse tyytyväinen koska Shandy jännittyy helposti ja on aika monesti jäännittynyt kouluradalla niin että koko rata on mennyt huonosti sen takia. Nyt meni kuiteskin mun mielestä hyvin ja saatiin 144 pistettä ja 62.609%
Kuvia tulee myöhemmin
Verkka: Olin ekaks ulkona verryttelemässä. Tein paljon pohkeenväistöjä, voltteja ja ympyröitä. Shandy oli ihan kiva mutta kesti aika kauan ennen kun se rentoutui ja alkoi kuunella hyvin mun apuja. Sen jälkeen Shandy oli kiva ratsastaa. Menin maneesiin n.20-30min ennen mun starttia niin että saisin Shandyn myös menemään hyvin siellä. Shandy oli tosi kiva ainakin viimeiset 15min.
Rata: Kun mentiin ekaks radalle(ennen kun tuomari vihelsi) Shandy jännitty vähän ja katto vähän tuomaria ja muutenkin toista päätyä. Shandy rentoutui kuiteskin aika nopeasti ja meni koko radan nätisti. Olen itse tyytyväinen koska Shandy jännittyy helposti ja on aika monesti jäännittynyt kouluradalla niin että koko rata on mennyt huonosti sen takia. Nyt meni kuiteskin mun mielestä hyvin ja saatiin 144 pistettä ja 62.609%
Kuvia tulee myöhemmin
4.23.2011
Kisa out-fit
Huomenna meil on koulukisat tallilla ja ajattelin laitta tänne mun kisa out-fitin.
Shandylle:
Shandylle:
- Valkoinen Cavalor satulahuopa
- Suitset ja satula ihan samat kun aina
- Valkoiset Kingslandin ratsastushousut
- Sininen tai tumman harmaa pirkähihanan(sama kun kuvissa edellisessä postauksessa)
- Valkoiset hanskat
- Kypärä, saappaat ja kannukset ihan samat kun aina
4.22.2011
B-merkin kouluohjelma
Olen tällä viikolla harjoitellut paljon liikeitä B-merkin kouluohjelmasta koska meillä on seuran kisat sunnuntaina ja osallistun siihen luokkaan. Mentiin eilen koulutunnilla ohjelman ratana ja toisen kerran kun mentiin raviohjelman se meni aika hyvin mun mielestä.
Vaikeammat kohdat ovat:
Vaikeammat kohdat ovat:
- Pohkeenväistö etuosa uraa seuraten käynnissä
- Voltti keskihalkasijalta ravissa missä vaikea osa on se että voltin pitäisi päättyä samaan kohtaan kun mistä se alko
- Temponlisäys laukassa ja siirtyminen raviin sen jälkeen niin että sais heti hyvän ravin sen jälkeen
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









