4.01.2011

Nettikauppoja

Mun mielestä nettikaupat ovat tosi käteviä jos haluaa ostaa vaikka satulahuovan joka ei löydy mistään kaupasta niin voi tilata sen netistä. Me ollaan myös ostettu ponijen sisäloimet netistä. En käytä itse niin paljon nettikauppoja mut jos mull olis tarvetta siihen käyttäisin varmaan ihan mielellään :)

Pari hyvää nettikauppa:
  • Calevo  Calevolla on m.m Eskadronin ja Cavallo tuotteita. Niillä on myös Eskadronin vanhemmat  mallistot myynnissä.
  • My Selleria myy paljon eri merkkejä m.m Lami-cell ja Equiline. Nettikauppa vaikuttaa hyvältä vaikka en itse oo käyttänyt.
  • Keravan horse & rider Mun mielestä keravan horse&rider on hyvä kauppa ja on kivaa kun niillä on nettikauppa niin ne jotka ei asu sen lähellä voi tilata sieltä.Siellä myydään m.m Eskadronin, Kingslandin ja Schokemöhlen tuotteita.

3.31.2011

Estetunti

Täänään mull ja Shandyl oli estetunti. Tunti oli tällä kertaa ihan koti tallilla. Mentiin ekaks vaan laukkaa koko maneesin ympäri niin kovaa kun Shandy halus mennä. Mentiin sen jälkeen pari pienempää hyppyä. Sen jälkeen mentiin pari eri rataa missä oli ainakin yks aika hankala linja. Ihan viimeks mentiin yks suhteutettu väli missä toinen pysty oli 105cm! Se oli varmaan isoin este mitä mä oon hypänny tähän asti. :) Mentiin loppu käynnit maastossa äidin ja Karinon kanssa.

Mull ei oo kuvia tunnista mut laitan pari vanhaa kuvaa muista tunneista.


3.28.2011

Saappaat korjattu

Sain tänään mun  saappaat suutarilta. Olisin saanut ne jo viime vikolla mut äiti ei oo ehtinyt hakea ne. Saappaat oli suutarilla koska narut jotka on edessä oli katkennut ja ne on paljon hienommin laitettu kuin jos laittaa ne itse.
Olen ratsastanut nyt melkein kaks viikkoo mun siskon Tretorn saappailla jotka on mun mielestä ei niin tyylikkäät ja on myös vähän liian pienet niin oon iloinen et saan mun omat saappaat takas :)






 Omat nahka saappaat voittaa Tretornin saappaat


Nauhat on korjattu ja saappaat kiilotettu :)

3.27.2011

Video Wiknerin kisoista


Video on otettu 13.3 kun meillä oli kisat Wiknereillä. Enemmän kisoista löydät täältä



3.26.2011

Kisat Eholla 26.3

Oltiin  tänään Eholla kisaamassa. Menin 80cm ja 90cm. Shandy ei ihan keskittynyt ekassa luokassa (80cm) ja saatiin yks kielto kolmanelle esteelle. 90cm verkassa Shandy kiels aika monta kertaa eikä halunnut mennä eteenpäin. Saatiin kuiteskin puhdas perusrata ja yks pudotus uusinnassa vaikka luulin et Shandy kieltää ulos. Shandyllä oli muutenkin aika laiskalla tuulella niin oon ihan tyytyväinen et päästiin molemmat perusradat läpi :)

Meil ei ollu kameraa mukana mut tässä pari kuvaa Eholta kun ollaan oltu siel ennenkin.


Eholla on tosi kivat kisat kun ne on ihan kun oikeet kisat ja on paljon erityis esteitä. Verkka on vaan vähän ahdas ja niil on aina samat radat niin jos haluu mennä paljon eri ratoja ei kannata lähtee sinne tosi monta kertaa mut jos haluaa kisata missä on paljon erityis esteitä kannattaa lähteä Eholle. :)

3.24.2011

Equiline summer collection 2011

Equilinenin kesä mallisto 2011 on aika värikäs. Ratsastus housut ovat punaiset ja liilat ja niihin on paidat jolla on valkoinen tausta ja punainen tai liila kuvio. Equilinilla on enemmän ratsastajalle kun hevoselle mutta mallistosta löytyy ainakin 1 satulahuopa joka on punainen. Suosikkini mallistossa on tumman sininen pusero.

Suosikkini mallistosta

Punaiset ratsastushousut


Kisatakki




















 Pidän malliston kuvista koska ne ovat hauskoja eikä ihan samalaiset kun kaikkien muiden merkkejen mallisto kuvat.

3.23.2011

Unelma tallini

Unelma tallini ois aika pieni eli 4-6 hevosen talli. Talli olis jossain maalla missä olis paljon metsä polkuja ja peltoja niin että pääsis maastoon laukkaamaan. Tallilla ois eristetty maneesi ja hyvä kenttä. Tallilla ois isot tarhat ja karsinat niin että hevosilla ois riittävän paljon tilaa. Hieno satulahuone, kuivatushuone ja rehuhuone ois kans hyvä olla.












Unelma tallini oli viimeinen otsikko kertomus listalla. Jos sull on jotain ideoita mistä voisin kirjoittaa tai mitä voisin parantaa niin kommentoi :)