Värikkäät jalustimet ovat olleet IN jo aika kauan.
Tänä vuonna tuli markkinoille jalustimija joilla oli eri kuvioita. Jalustimet ovat myynissä mm Hipposportissa ja niitä saa myös aika monesta verkkokaupoista.
Jalustimet löytää netistä jos etsii Ducan stirrups esim. googlesta.
Mun mielestä jalustimet ovat tosi kivat ja jalustimet jossa on sydämiä ovat tosi söpöt :)
7.15.2011
7.14.2011
7.11.2011
Koulutunti 11.7
Tänään mulla oli koulutunti ekaa kertaa ihan tosi pitkään aikaan.
Tehtiin melkein vain laukka työskentelyä mikä oli ihan hyvä koska Shandy laukka on ollut aika huono nyt loman jälkeen. Tehtiin taivutuksia ja siirtymiksiä.
Shandy ei halunnut kuunella kunnolla alussa mutta lopussa Shandy oli oikein hieno :)
Tehtiin melkein vain laukka työskentelyä mikä oli ihan hyvä koska Shandy laukka on ollut aika huono nyt loman jälkeen. Tehtiin taivutuksia ja siirtymiksiä.
Shandy ei halunnut kuunella kunnolla alussa mutta lopussa Shandy oli oikein hieno :)
7.10.2011
Ratsastus 9.7.2011
Menin eilen molemmilla poneilla.
Aloitin Shandyllä, tein paljon pohkeenväistöjä käynissä ja ravissa. Tein myös paljon ympyröitä ja yritin saada Shandyn taipumaan paremmin kun se on aika jäykkä nyt loman jälkeen. Laukassa tein paljon voltteja, ympyröitä ja laukka -> käynti siirtymisä.
Shandy oli vähän laiska ja aika jäykkä nyt loman jälkeen. Lopussa Shandy oli vähän parempi ja otti takajalat alleen ihan hyvin aina välillä :)
Karinolla aloitin käynti pohkeenväistöllä. Tein myös ravi pohkeenväistöja, avoja ja siirtymisiä. Laukassa tein paljon voltteja, laukka -> käynti ja laukka -> seis siirtymisä.
Karino oli yhtä kiltti kun aina ja teki kaiken mitä pyysin.
Karino ja Shandy ovat tosi erillaisia ratsastaa koska Karino tykkää ihan tosi paljon työnteosta ja Shandyllä on aina välillä sellanen asenne et ei vois vähempää kiinnostaa mutta välillä Shandyn mielestä työnteko on ihan kivaa kans.
Aloitin Shandyllä, tein paljon pohkeenväistöjä käynissä ja ravissa. Tein myös paljon ympyröitä ja yritin saada Shandyn taipumaan paremmin kun se on aika jäykkä nyt loman jälkeen. Laukassa tein paljon voltteja, ympyröitä ja laukka -> käynti siirtymisä.
Shandy oli vähän laiska ja aika jäykkä nyt loman jälkeen. Lopussa Shandy oli vähän parempi ja otti takajalat alleen ihan hyvin aina välillä :)
Karinolla aloitin käynti pohkeenväistöllä. Tein myös ravi pohkeenväistöja, avoja ja siirtymisiä. Laukassa tein paljon voltteja, laukka -> käynti ja laukka -> seis siirtymisä.
Karino oli yhtä kiltti kun aina ja teki kaiken mitä pyysin.
Karino ja Shandy ovat tosi erillaisia ratsastaa koska Karino tykkää ihan tosi paljon työnteosta ja Shandyllä on aina välillä sellanen asenne et ei vois vähempää kiinnostaa mutta välillä Shandyn mielestä työnteko on ihan kivaa kans.
7.08.2011
7.03.2011
Hissaus
Tällä kertaa hissaus menee Röckl hanskoille. Olen käyttänyt näitä hanskoja jo aika kauna. Pidä niistä koska saa hyvän otteen ohjista ja ne eivät kulu liian nopeasti. Melkein kaikki jotka on joskus kokeillut Röckl hanskoja pitävät niistä :)
7.01.2011
Equest Saddle Pad "Design"
Löysin Schokemöhlen sivuilta satulahuovan jonka voi stailata ite. Satulahuovan kanssa tulee tusseja joilla voi ite piirtää kuvion satulahuopaan. Mun mielestä se idea on tosi kiva koska voi ite päättää millaisen kuvion haluaa ja tälläien satulahuopa sopii kaikille.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






