3.08.2011

Lempimerkkini

Lempimerkkini ratsastus vaatteissa on Kingsland. Minulla on melkein vaan Kingslandin ratsatus vaatteita. Mielestäni ne ovat hyvännäköiset ja laadukkaat. Ostan usein niitä Horse and Houndista.

Lempimerkkinin hevos tarvikkeissa on Eskadron. Niiden tuotteet ovat tyylikkäät ja laadukkaat. Mulla on aika paljon huopia Eskadronilta ja mulla on myös pari riimuu ja etusuojat. Eskadronin tuotteita voi helposti tilata Calevosta  tai ostaa melkein kaikista hevos kaupoista 

3.07.2011

Uusi tulokas

Mun  sisko on saanut uuden hevosen. Sen nimi on Carry Jr. ja on rodultaan Holsteiner. Carry on 10vuotta vanha ja on ollut estehevosena Malesiassa mutta on koulutettu koulu hevoseksi ja mennyt Vaativa B luokkia.Carry on asunut vähän aikaa tanskassa mistä me ostettiin se. Carry on show mies ja tosi hieno. Carryn mielestä lumi on tosi outo asia ja kun oltiin eilen maastossa se oli tosi jännittävää kun olin paljon puita ja muuta jännitäviä asioita. Enemmän Carrystä voit lukea mun siskon blogista

Carry Jr.

3.06.2011

Viikonlopun ratsastus

Lauantai

Lauantaina menin Shandyllä ilman satulaa. Vaikka mulla ei ollut satulaa niin tein ihan kunnolla töitä sen kanssa. Tein paljon pohkeenväistöja koska Minna haluaa että mennään niitä ja laukassa tein paljon laukka - käynti siirtymisiä koska Mumba haluaa että teen niitä. Shandy oli reipas mutta jarrut olivat vähän hukassa kun mulla oli raippa mukana eikä Shandy pidä siitä.
Sen jälkeen mä menin Karinolla kun se ei oo ollut ihan puhdas niin kokeiltiin mennä ilman satulaa (äiti ei halunnut mennä ilman satulaa niin mä menin sill) ja se oli ihan puhdas. Tein Karinolla paljon siirtymisiä kolmikaarisella kiemurauralla. Karino oli tosi kiva ratsastaa kun en oo menny sill aika pitkään aikaan.

Sunnuntai

Aloitin tänään Shandyllä tekemällä puomiharjoituksia. Ekaks ne ei mennyt niin hyvin kun en oo tehnyt niitä vähän aikaan. Tein niitä niin kauan että ne sujuivat hyvin. Sen jälkeen menin paljon ravi pohkeenväistöjä ja tein laukka - käynti siirtymisiä. Tein myös vähän vastalaukkoja. Shandy oli tosi kiva tänään ja jarrut oli enemmän halussa kun eilen vaikka raippa oli mukana. Loppu käynit oltiin maastossa ja se oli Shandyn mielestä kivaa =) 

R.I.P Pin Rock´s Gandalf

Kuulin eilen että Pin Rock´s Gandalfin eli Gandin oli lopetettu. Gandi oli mun vuokra ponina kesä 2009. Gandille oli tapahtunut jotain tarhassa niin että sen polvi oli menny ihan rikki niin että sen piti loppettaa.
Se on tosi harmi että sen piti kuolla sillä tavalla koska Gandi oli tosi kiva poni. Mulla on tosi paljon kivoja muistoja Gandin kanssa. Se ei aina ollut helppo ratsastaa ja mutta pidin kuiteskin siitä ja se teki melkein aina parhaansa. Paarhat muistot on ponimeetingiltä ja kisoista Messilässä ja Sea Horse Weekiltä.


                                                      
  

You life wasen´t suppose to end this way :( 

3.05.2011

Hai saappaat

Olin tänään ostamassa Hai saappaat niin että jalat pysyy kuivina nyt kun lumi sulaa. Mielestäni Hai saappaat ovat kivan näköset ja sopii kaikille. Saappaat tulevat käyttöön ainakin tallille ja ehkä muullekin. Ostin saappaat Halosesta. Siellä oli monta eri väreja ja Hai saappaiden uutuus Frost saappaat. Lisää saapaist löydät Hain omalla sivulla

Ostin punaiset saappaat =)

Hetkeä jota en koskaan unohda

Hetkeä jota en koskaan unohda on kun sain ekan oman ponin. Muistan kun oltiin kokeilemassa Hectoria Vaasassa äitienpäivänä. Hector asui silloin ratsastuskoululla eikä oikeastaan ollu myynnissä mutta koska sen vanha omistaja oli myös meiän toisen ponin vanha omistaja niin me saatiin kokeilla sitä. Poni joka ne halus myydä meille oli mun mielestä iso ja laiska ja pukitti mut alas.Sen nimi oli Pepsi. Hector oli tosi kiltti ja reipas niin päätös oli aika selvä kun lähdettiin kotiin. Seuraavana päivän äiti sano et otetaan se ja olin tosi iloinen siitä =) En saanut lähteä mukaan tallille kun Hector tuli koska se tuli keskellä yötä ja mun mielestä se oli ihan tyhmää.
Pepsi

Minä ennen ratsastusta
Minä ja Hector &Micaela ja Lelle

 Enemmän Hectorista voit lukea täältä

3.03.2011

Tätä minun pitää harjoitella

Mun pitää harjoitella paljon mun  istuntaa koska en oikeen osaa istua "oikein" Shandyn ravissa ja mun kädet ei pysy paikalla. Shandyn kanssa mun pitää harjoitella pohkeenväistöjä niin että se väistäis vähän paremmin ainakin ravissa. Mun pitää kans mennä puomi harjoituksia koska ne auttaa paljon kun  menee esteitä. Mun pitäis tehdä aika paljon ravityöskentelyä.