2.12.2011

Shandyn varusteet

Satulasta ja suitsista olen jo kertonut eli niistä seuravaalla sivulla.Käytän aika paljon Eskardonin satulahuopia koska ne istuu hyvin ja on hienoja. Mull on myös Eskadronin etusuojat ja haluaisin kans taka suojat mut ne ei pysy Shandyn jaloissa kun niissä on vaan yks tarra. Mull on myös Veredus Olympic suojat mutta etusuojat ovat kuiteskin rikki niin toivon et saan uudet.
Shandyllä on Hansbon sisäloimi ja sadeloimi. Ulko toppis on Horse Comfortin. Shandyllä on myös Hansbon villaloimi.
Eskadronin Nici satulahuopa
Hansbon sisätoppis
Veredus Olympic

2.07.2011

Varusteeni

Varusteeni kun ratsastan on aika perus varusteita. Mulla on melkein kaikki varusteet Kingslandiltä. Käytän Kingslandin hupparia,ratsastushousuja,takkia(KyIF takki) ja sukkia. Mulla on nahkasaappaat(en muista merkkiä) ja Charles Owen kypärä. Kun hyppään minulla on pala turvaliivi. Kisoissa mulla on Kingslandin paita ja housut ja takki on Equilinin. Eli aika paljon Kingslandiä mutta ne on kuiteskin laadukkaat vaateet ja on se kans hieno merkki =)

2.06.2011

Taustani

Taustani ratsastuksessa on aika pitkä tai oikeesti koko elämäni. Istuin varmaan ekaa kertaa hevosen selässä kun olin oppinut kävelemään. Luulen että ratsastin serkkuni ponilla ekaa kertaa. Aloitin ratsastaa tunnilla kun olin 4vuotta. Ratsastin Jaatallilla Hattulassa. Siellä olin ensimmäisissä kisoissa sain kuitseskin kommentiksi että jalani olivat liian lyhyet ponille ja suutuin siitä tosi paljon =). Muutettiin Helsinkiin ja aloitin ratsastaa ratsastuskoululla Trans Horses. Siellä olin mukana ekoissa estekisoissa. Kun lopetin ratsastuksen siellä aloitin hoitaa shettistä William ja tulin aina välillä alas sieltä kun William sai pukki kohtauksen. Sen jälkeen ostettiin poni joka oli tarkoitus olla mun ja mun siskon poni mut se loppu siihen et mun sisko omi sen ja että mä sain shettis tanmman Bella. Se ei ollut niin kiltti niin meiän piti lähettää sen pois. Sen jälkeen sain Hectorin joka oli maailman kiltein poni. Kun Hectori tuli liian pieneks mulle sain kouluponin saksasta jonka nimi on Karino S.Siitä tuli kuiteskin enemmän esteheppa sillä aikaa kun se oli mulla koska olen aina pidännyt enemmän esteistä kun kouluratsastuksesta. Kun Karino sai lihasvamman se lähti Hämeenlinnaan laitumelle ja mä sain Pin Rock´s Gandalfin sen sijaa treenatavaksi ja kisattavaksi =). Kun Gandi lähti takas Hämenlinnaan ja Karino tuli takas meille vaihdettiin poneja siskoni kanssa niin että hän sai Karinon kouluhepaks ja mä sain Sandyn esteponiks =)
Gandi
William
Bella

2.05.2011

Tavoitteeni ratsastuksessa

Mun mielestä se että on tavoite on tosi tärkeää koska silloin tietää miksi harjoittelee ja on pysyy mottvoituneena koska haluaa päästää omaan tavoitteesseen. Mun tavoite on kehittyisin Shandyn kanssa ja että saisin hyviä tuloksia 90cm luokissa. Jos kisakausi menee hyvin niin startaan ehkä jonkun 1m luokan. Kouluratsastuksessa tavoitteeni on että saisin Shandyn menemään tasaisesti ja saada seuran omissa koulukisoista yli 60% Helpposta B:stä.
Estekisat viime vuonna 80cm
Helppo C:1 viime vuonna

2.04.2011

Nämä varusteet otan mukaan kisoihin

Mul on melkein aina samat tavarat mukana kisoihin eli ponille:

*Satula
*Suitset
*Panssari
*Suojat
*normaali satulavyö(jos panssarille tapahtuu jotain)
*joskus korvahuppu jos sopii satulahuovan kanssa
*satulahuopa
*Villaloimi(talvella)

Minulle
*Saappaat
*Kypärä
*Turvaliivi
*Kannukset
*Raippa
*Hanskat
*Jos on alue kisat niin kisatakki

Synttäri lahjoja

Mul on tänään syntymäpäivä ja sain Shandylle uuden harjapakin kun sen vanha meni rikki ja siskoltani sain blingbling kannusremmit =)
Uus harjapakki
Harjapakki sisältä =)
Blingbling kannusremmit

2.02.2011

Este tunti

Mull oli eilen estetunti. Shandy oli tosi kiva ja innoissaan kun ei oltu hypätty kahteen viikkoon =)
Tässä on vähän kuvia =) Kuvat ovat (c) Sofia Forsblom